بيدليل
 
حصين
كاغذ
 
 

کفتار با لباسِ سگ // پرواز تو حصارِ تن

دستام شلِ ماله زن // لَخت باز شد چشای من

پا به پای من بیا ، جا تو شهرِ من بخر // کام به کام هر سیگار ، جادو کن بلند بپر

صدای زنجیرا که وصلِ پای من بشون // پرم من از اینا این نسلِ خوابِ بی نشون
این مردمِ پر از غرورُ ، از بچگی یه دم دروغ // بفهم که خسته ام من محکومم به این غرور

وصلِ به سقف ، پست و نعشه ، پرسه زن مسئولم به خانواده خرجشون // دستِ من به دستشون

تنها و بی کس ، غمخوار و بی ترس // میرم تو قلبِ شهرُ ، همرام نیـ هیچکس

مهم نیـ من میرم ، میدونم میشه رفت // گمیم ما قدِ هم ، بیرونم نیمه شب

توی شهر چراغا خاموش ، رولی و علف دونه ها بارون // میکوبن تو شیشه اتُ ، تو باهاشون میگیری آروم

کروس [ صادق ]:

چیکه چیکه بارون با زوزه های باد // تیکه های فکرم زیر بارِ خاک

صحنه های عمرم تو قلب چوب و قاب // من یه روزی مُردم تو بسپارم به یاد

 

ورس 2 [ صادق ]:

یه جمع لش دورِ هم ، یه بند حش گوشه لب // یه دم غرق توی وهم ، که یخ بست توی من

کور و کر و لال ، با مغزت راه برو // اون کوهُ کندُ باز ، یه بسته مالبورُ

تنها دوست فابشه ، تو سر یه مغزِ فاحشه // یه دستش زیر بالششُ ، فکرِش سمتِ راهِشه

که گیریم اونم رفت تو هفته روزِ هفت // این ته نداره نه ، بکن خیالُ تخت

شخصا من تختم کمه ، مستم من هر شب خرِ // نبینم بُت تو من بشم که اَه.. اَه.. اَه.. رسما انه

میبینی بغلی حسرتم // میرینم وسطِ فلسفت

شلوغی الکی سفسطه است // به عقیده ام اخوی دست نزن

جی

اچ بی دیرینکم (drink) (ماده مخدر Gamma HydroxyButyrate) ، سالویا تیریپم

(ماده مخدر Salvia divinorum) // نصفِ سالُ چش گود ، باقیشم گریپم

میرم یه راه نو // که سوزنِ تو کاهِ گم

این صحنه عشقِ خیلیاس // چو غلتِ جسمِ بی ریاست.

چیکه چیکه بارون با زوزه های باد // تیکه های فکرم زیر بارِ خاک

صحنه های عمرم تو قلب چوب و قاب // من یه روزی مُردم تو بسپارم به یاد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, :: 2:37 :: توسط : ياشار

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حصين و آدرس yasha hsy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 324
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1