بردوباخت
 
حصين
كاغذ
 
 

مثل برگـ تو دست باد .... وول بزن تو لحظه هات
سخت نگیر که جفت شیش نداد ... فکر یار پشتیت نباش
آقا من همینم لعنتی من رنگ سختیا رو کم ندیدم
جز صبحونه نبوده دم نگیرم .. صبح بیدار بشم و شب نمیرم
با کله تو ظرفـــــ تونی و خط رو مغ.. مکمل ویسکی و قفل فکـــــ و لب
زدی به بیراهه بیرون جادّه ... زدی به یکی ببری با دّل
مشتی وقتی کندی برنگرد ... هرچی باز کردی در نبند
نشو هیزم آتیش جنگـــــ ... پاشو در رو از عرصۀ تنگــــــ
دل نبند به هر انی .. فکر نکن که برتری
خیلیان که از من سرن و .. اما الان موندن عقب چون
من تنهام خداست پشتم و .. سختیا رو تو راه کشتم
تو متکی به همین باش و .. دست بذار رو زمین پاشو



کروس سوگند حسین
تو سینه ها پیچیده خاک عقیده ها اسیره باد
این شده تصویر دلم از شهره من ااای
نه پای رفت نه جای حرف تمومه شهر فضای ترس
آسمون ابراتو ببر از شهر من ااای



ورس 2 صادق
حاجی بردن با باختش قشنگه سوختن با ساختش قشنگه
خوب در کنار بد قشنگـ و مسئله با حل راهش قشنگه خریم نی که پاش نلنگه
یه نگاه میندازم توی آینه میبینم خودمو که چطور شدم باز چل
نمیدونم چی چی منو خواسته این دختره که چسبیده منو باز سفت
زمان میره جلو من لم میدم راحت یه زنجیره کلفت
و ته ریش و ساعت یه علف خوش بو با آهنـگ ملو من همونیم که زد به دریا دلو
کلا حسش رو لش کردم خلم با خودم لج کردم
کج کردم راهمو سمت یه وری که اون که تا امروز باختی میبری
همه چی آرومه جنگم میشم و عود روشن بوی جنگل خیس
زندگی شده هردنبیل اگر تو قصه هاش گشتم نیست
ببین غلط غلطه چه بخوای چه نخوای زندگیتو بپای یا نپای
سرنوشت از قبل نوشت دستم منم و قلم و همین دست نوشتم
معجزه منم معجزه تویی یه خدا داری اون بالا که منکره تو نی
نه اسطوره میخوای نه پیغمبری تو منو داری من تو رو نگو کمتری



ورس 3 حسین
روزات که تو خالی و شب زنده ای تو جنگی و دلخوری از زندگیت
تو فندکو لب سیگار میگیری هوم شعله جنگو میبینی
راست مهره هاتو میچینی دست تو نیست اصلا تهه این بازی



کروس سوگند حسین
تو سینه ها پیچیده خاک عقیده ها اسیـره باد
این شده تصویر دلم از شهره من ااای
نه پای رفت نه جای حرف تمومه شهر فضای ترس
آسمون ابراتو ببر از شهر من
ااای

 

-------------------------------------------------

 

(( تکست استرس))
ورس 1 صادق
بیدارم از سر شب کل روزو میخوابم به جای زوزه تو شهر روی لثه میمالم
اشیای دورم رفتن جیبامو پرش کردن برامون یاد دادن خدامم باز دارم
سیگار یه گوشه لب یه پکــــ عمیق از عمق تن بیکار تو کل روز و راضی تا که پر شه وقت
شدم از اون دسته آدمای بی آر شدم و دلخسته با صدای بیمار
دلم گرفته از آدما و دیدشون چشامو بستم به اعتقاد و دینشون
نیستم اهل جنگیدن رو ج...ده ها شب غلتیدن آرزوتو من دیدم چون هرچی خواستم چسبیدم
دلم به گلم خوشه پشت پنجره به خلت سرفه هامو خش تو حنجره
به جفت گنده قلم پام به تلخیای کلمه هام چون گه گدار باس بدی بره تا باز شه بغض سر دلت


ورس 2 صادق
نداره ویسکیم یخ ، تند و داغ یه مزه تلخ پره تو سینه حرفـــــ ، برد و باخت با وصف سخت
نگام به تردد مردمی که تلف شده با من با این منش زندگیم با این روش
فقط میخندم به مثل تو مثل من حاجیت که من بشم یه عربدست از جنس درد
از نسل سگــــ از نسل چکـــــ فیس فول و فکر بعد زیر فشار مالی بد آرامش با جنس برگ
مشکی من مسیرم و کج کردم اسیرم و میرم به سمته حق و چهارتا فحش نصیبم و
یا دود تو اتاق و .... نبوده غمم هیچوقت ، بزرگه این دوتا قول
نه میشه پرپر زد نه میشه دست دست کرد تو فولی هر شب غرق نداری ترس از مرگ
آس و پاس و نعشه جوب عاقبت یه نعش تو جوب درونت پاکه وحشی اما ساکت

 

--------------------------------

 

(( تکست نمی دونم))
ورس 1 صادق
یه روزه گرم میسوزه تن ... صافـــــ و آبی آسمون بدونه ابر
نگاها چرخید به من منم که بدبین یه کم ... میخوان هی نزدیکـــــ بشن یه خورده سنگینه جو
سوهان روح من زالو بس به خون من .. بال و روی کول من مجبورم که رو ندم
لااوبالی آش و لاشن ... باس یه چیزی باشه پاشم
ته امید یه نقطه نور ... آرزو تو راه دور
به جای جنگــ لش کنیم کنار هم .... یه کام نرم بعد بریم یه جای امن
دست بیاد رو کمر تو از تو جیبت گل بدی ... لب رو لول و چپ تو جوینت هستمت چون خوشگلی

کروس اندیش
باز منـم با سختیای شب دوباره من دوباره من دوباره من
کاش ببیاره آسمون شب بباره بد بباره بد بباره بد
تو سکوت کوچه های تنگـ صدای سگـ صدای سگـ صدای سگ
با سرود زوزه های من فشار قبر فشار قبر فشار قبر

ورس 2 صادق
چسبیدم به سقف باز .... غش میرم رو تخت باز
حس خوبه پرواز... قوطیای درباز
لپ و گل سرخ سرخ... دو تا گل توی رول
دو تا دخ لخت و خل ... فیس و ناز ک///ن تپل
بیرون زمین در یه گله دشخ زومه روم ... به دوستی دست میدم چون سخته پاشن رو به روم
سر بخور تو ...... مستنده فیلما
کرده هامو گفتم ....کل شهر روم قفلن
تا بود که این بود من .. دلم که شیر بود هه
خدام تو دید بود ... ببین چشامون سیر بود
بگیر از ما یه جنس جی جی ... باز زیل و شاه و بی بی
نبودیم خوب یه وقتی ... گذشته خوبو دیدی

کروس اندیش
باز منـم با سختیای شب دوباره من دوباره من دوباره من
کاش ببیاره آسمون شب بباره بد بباره بد بباره بد
تو سکوت کوچه های تنگ صدای سگ صدای سگ صدای سگ
با سرود زوزه های من فشار قبر فشار قبر فشار قبر

 

-------------------------------

 

نمک نشناس


یه چند وقتیه که دوره من خلوته

حالا داشت موند با همین یه ورقه

که قلم میرقسه روش عین اون جمیله

همه نمک نشناسین عیبتون همینه

اشتب از منه که دستو تا ارنج عسل کردم

حار شدین اره؟ قیدشو زدم بیخیال رفیق

دوست میشه بات یه زیقی جای شیر

بگزریم دلما پر تر از ایناست یه الافیم تا شهر شب دودو سیگار

اصن نمی دونیم ایجا چیکاره حسنیم

سیر دود عالمیمو بازم همیشه نسخیم

ای خاک تو سرم یه عمره خوابیدم

میگم با تجربم هه چاییدم

یه پیرمرد تو جلد جون ٢٠ ساله

یه سگ ولگرد یه لاشخور ٢٠ ساله

ببین بابا ددیو نگفتم که

خیابونو میگم حاجی

اگه قسمت شه میری توام توش یه قدمی بزنی

بین گرگا نمه نفسی بتنی

عمو اینج کون لختاش خیلی زیادن

مایه دارای مغزی که هنوزم پیادن

ما انم که میبینی یه رفیق داریم

سیگارو گاری روش تو وقت بیکاری خدایی بیماریم

این چرخو فلک که ما در اون میلانیم

فانوس خیال ازون مثالی داریم

خورشید چرا دور عالم فانوس

ما چون سوریم که اندرو گردانیم

ااااااااا ااااا مممممممم ممممم

پنجره بازه یه سوزه سرد میاد

چون سیگاری جلوت شده یه تپه ته سیگار

ادمای تکراری عقاید کهنه

بو تعفنشون بلند شد از سر سفره

کچلو ی من زندگی ٣ کام حبسه

شنگول میشی اگه این ٣ کام حبسشه

نزار چپ شه دنیا باهات

دس به یقه شو یجوری با کل خوابات

ببین اینجا همه چی یه جور دیگه میره

هر چی گره باز کنی باز جایه دیگه گیره

به خودت بیا نشه روزی بگی دیره

که دله ترین دله دنیاشم سیره

عقربه که میگزشت عمر بود میرفت

تازه فهمیدم بابا کم گفت بیربط

که پسرم همیشه حواست باشه

تا خلاصه یه دری رو به زندگیت وا شه

ولی گوش نکردم خر بودم یه کم

جونا جاهلن بار کمبودم پدر
خلاصه کلوم ما دنیا دیده ایم

این من من نبوده ام دنیا رید به این

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, :: 3:28 :: توسط : ياشار

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حصين و آدرس yasha hsy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 316
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1