سربازخدا
 
حصين
كاغذ
 
 

اینترو :
شرمندم اگه بدم / هرکس بود نده صنم
بزار بگن غریبه ام / نزار کمرم شه خمیده تر
آبروتو دست بگیر / اعتبارو پس بگیر
حق میدم بهت خسته ای / راه تو که بسته نیست
عزیزم خستم / چون دست و پامو بستن
نبینم کفری باشی یه وقت از من
شرمندم اگه مثه زهر تلخم / اگه مثه برگ زردم اگه پاییزم و توی فصل مرگم
نه دیگه نشینی پام / ته رسید مسیر ما
...
هــ دو تا اسیر باد / هـــی نتا همیشه فالش
شق شق صدای چک . تق تق صدای در
دو صدا که دیگه در نمیاد بحث من و تو سر نمیاد

کما
ورس 1:
دوباره شب رسیده منم و خودم و خدات / یه کام از ته نشینش بدنه شله رو دوپام
بزار این لش بمیره وسط هرچی گناه / بزار این تن بگیره بوی کاغذای دلار
من و خدات دوتا دیونه ایم / یه خونه داریم اون بالا و بیرون کره ایم
تو زندگی با زاویه اش تو روح من با قافیه اش / تو شهر پوچ و حاشیه اش تو عقربش تو ثانیه اش
لباسو میکنم شیشه هارو میشکنم / زمینو میفروشم آسمونو میخرم
یه خنده کج به راست با دو تا چشم ریز / رو گردن خدات میشم یه سینه ریز
به جای کلتون فریبو میخورم / صعود و میبینم مسیرو میدوئم
با این حال هستم حاجی اونقدی که گفتم / این خیلی حرفه مشتی کس بشی تو غربت

کروس :
یکمی صبر کن / من هنوز اینجا کلی کار دارم
یکمی صبر کن یکمی صبر کن
من سوال نیستم جواب دارم
یکمی صبر کن یکمی صبر کن
یه خورده وایستا یکمی صبر کن

ورس2:
تو که دیدی اینارو ازم / خل چیلی بیدار و نسخ
دنیامون چی داره اصلا / هی میگی کافیته نزن
هنوزم لقم هنوز مثله برگم / میرم به دست باد و اونجا هم که حق هست
واقعی شد ادعام گم شدم تو ازدهام / شدم قطره قطره اب پرم قد لحظه هام
له شدم تو همین وضع شعر شدم تو همین وزن / اونقدری که نشن هضم اونقدی که بشیم جذب

خدا میدونه که تو دلم چیه / میدونه که میپرم از رو پرچینش
میدونم میگیره دستمو یه روزو / میکشه پرده از رو تصویرش
لخ و لخه پات روی خش و خش برگا / فصل هره کره رفت و باز رسیده سرما
همه چی خاص تو یه روز عادی / یه روت احساس و یه روته مادی

کروس :
یکمی صبر کن / من هنوز اینجا کلی کار دارم
یکمی صبر کن یکمی صبر کن
من سوال نیستم جواب دارم
یکمی صبر کن یکمی صبر کن
یه خورده وایستا یکمی صبر کن

استثنا
ورس 1:
به نام اون خدای بالا و روزای خوب / همه چی تو شعاع نور سگ دو واسه یه تیکه نون
ام
گل و بلبل مملکت وقتی تحریم حمله کرد / هرکی توموند چپه کرد ماام بیرون در به در
از ناچاری پس یه گوشه لش / سیگاره پر شده فیتیله تش
خسته مغز گوشت و مرغ و گرونه محض / بدون مرز
نداریم ترسی از گشنگی یا پول قبض / چون عادت کردیم ما طاقت کردیم اه
شیشه های الکلو میرم بالا قلپ قلپ / شکل زندگیم قشنگه از بیرون تپل مپل
نیستم مثل بعضیا فاز لاتی زت زیاد ( عزت زیاد) / رو لباسم خط چشم رومه هرجا صد تا چشم
ساختم خوب از بدترینا / وایستادم لا برترینا
شهر من نفس بکش / سهممو ازت بدش
من هنوزم شاکی ام هم از خودم هم اجتماع / تهرانو دارم میبینم از بالا تو ارتفاع

کروس :
کنار بیا با هرچی درد توی سینه است
فشار بیار به پات شو تکسوار بی اسب
نگام به سمت خط صاف توی جاده
دلم یه کوه غصه از گذشته ساخته
دنبال جاییم تو رودا ماهیم
بی اسم و ماهیت همیشه جاریم
بشو تو با من همسفـــــر
بخر به جون تو این خطــــر

ورس2:
اب جو توی دستمه / یه مسته لمس مسخره
یه خسته از همه با خنده میگه بسمه
کی عین من لال بین جمع / سخت مثل سنگ سفت غول اما خم
تو تو فکر چی ای ها؟ / از دنیا چی میخوای؟
بزنی قل لا جی جی ها / بشینی ببینی چی میاد
ببین نه بچم / نه فکر فتح پرچم
مثل تو واسه چندتا گوش / سرشناس لا چند تا گوشت
زل بزن به چشمام / نیست غرور اشباع
پلکاتو رو هم بزار و / بعد تا ده بام بشمار
صاف و ساده عین خاک / یه تک مسافر توی رات
این حجم دیده هاست که میشه فرق بین ما
مفته حرفا پشت سرم من یاد گرفتم گوش ندم
هول دادی و توش نرفت چون من بعد ملت پشتمن
با دست گذاشتم خشتم / یه نسلو من نوشتم
جون دادم به سبکت اِشک / پس یه جور فرشته ام

آینه
ورس1:
شهر پر شد از صدام از صدات / دم خور شو تو نگام با چشات
به برق توش خیره شو پلک ول نیمه شل / استرس زیر شوک مخ چت میشه صبح
میشه صبح
دو تا عوضی تا خرخره پر / مخا خسته از زر زر دور
حرفای مفتی که قرقره شد / مسیرو جر بده تو
پیک نا اشنا با سیگار بعدش / یه عده اشغال که ندارن ارزش
جون دادی پاشون افتادی از چشم / اه برد و باخت چه کوتاهه مرزش
از خطای پیشونیم و اخم ابروم / بفهم این زخم هایی که لخته کرد توم
یه کوه تجربه رو ساختش ازم / که رو به رویام که راستش ندم

کروس:
من اینم خوب یا بد با بال پرواز / زمینم اسمون پامه رو ابرا
دنبال من نیا تو نری از یاد
من اینم من اینم من اینم
من اینم خوب یا بد با بال پرواز / زمینم اسمون پامه رو ابرا
دنبال من نیا تو نری از یاد
من اینم من اینم من اینم

ورس2:
میره روز میشه شب بعدش هفته / هرکی داشتی بهت زده رفته
همه ادمای دورت پر زدن / پیـــچ، بجز گزریا که خو سر زدن هیـــچ
تنهاییا یه جوری بستتم / که اب زیرم نره و نمی پس ندم
چیلو و صبحو بیداریم دود و ششو میسابیم / عوضی واسه منه مرضه ولی و خستم از این بی خوابی

خواه نخواه از تاریکی ها میری تو نور / خاطراتو میریزی تو یه جای دور
یه جایی که دستت نرسه / هیچ احدی نتونه بگه فکرت نجسه
یه عشق تو قاب داری و آرزو تو پوستر / یه جسم رو پات داری که آبروتوبرده
جدول منم که حل شدنی نیست / احمق نکن باس هر کنمی ریسک

کتاب زندگی مو مو به مو ورق بزن / کوچه سادگیمو رو به روم قدم بزن
نوک قله با مداد رنگیام پنجره پشتشو به یادم بیار
یادم بیار حقی که خوردم / سهمی که بردم و زخم رو پشتم
یادم بیار که کیا کشتنم / کیا پشتم بودن و حالا دشمنن

کروس:
من اینم خوب یا بد با بال پرواز
دنبال من نیا تو نری از یاد
من اینم من اینم من اینم
من اینم خوب یا بد با بال پرواز
دنبال من نیا تو نری از یاد
من اینم من اینم من اینم

ورس3:
خستم کرده این مسخره بازیا/دست دست مرگه تو منطقه با اینا
قاضی و داور و باور لاشیو / باعث و بانیه باختن ناشیاست
ما پاییز و برگای زردیم / گوش اویز فصل های سردیم
مثل ما تو نسل های بعد نیست / ذات پاک و حرفای سنگین
تصمیم اصلی رو رسما بگیر / تصویر قلبیم رو حسرت ببین
خسته ای مثله من و صدتای دیگه / پرسه تو محور فردای بی ( د )(فرایی)
نه دیگه بازی نکن / پ دلو راضی نکن
جا بگیر تو شهر تن / قد بکش تا حد من

اوج پرواز
ورس1:
چمباتمه . زده کنار دیوار / قول داد بهم . بام میمونه بیدار
باز من چند تا عکس و تصویر / وای اه صدتا فکر و تصمیم
هه تا حالا با بال من پر زدی؟ / سر کسی رو از تن زدی
تو ترس و وحشت اشک و عقده / لرز و بغز شک و شبهه
دنیا فرق بینش مشتی دره ها تا قله / کوچیکا دیروز امروز برات میشن یه چیز گنده
چهار پاره استخون یه لایه پوستو / بالای پشت بوم یه راه سوختو
زخم های کهنه با سلاح دوستو / جیغ های پخته با صدای رو مخ
همه چی میگه برگرد / قدم برندار احمق

کروس:
بیدار مثه یه بغضم و بیمار از همه خسته و بیزار خیره به عکس رو دیوار
بی رحم پر از درد و کینه اس دلی که عاشق و بی ترس میره به جنگ ولی بی کسی

ورس2:
بی شک الان / بی سرپناه رفتی با کله تو هر منجلاب بی هر طناب
هه هه
ببین میدونیم میمونیم دیونه / ماها میسازیم میرونه میکوبه
تا بود که بوده بازی با اونه / بازنده ها تو و برنده بیرونه
ساقی ها وحشی ها لاشی ها مشتی ها عاقلا احمقا عاشقا ابله ها
بدونید بگیرید خداست یه دونه هه هه

یه قدم دو قدم بازیمو بلدم / یه نفر دو نفر جمعتون طرفم
نترس که پپست( پپه است) زندگی دلست و نباز به هوس

بلبل ببین آواره تر / از اونیکه بخوای دراری آماری ازش
امثال تو که لا ماچ ننش / شدن لش باز حالا با ماها چپن
خوشگل اینجا گشنن / حس ترس رو کشتن
من بزرگه ، برد و باختم / حیفه باشیم دشمن

کروس:
بیدار مثه یه بغضم و بیمار از همه خسته و بیزار خیره به عکس رو دیوار
بی رحم پر از درد و کینه اس دلی که عاشق و بی ترس میره به جنگ ولی بی کس

ادمک
ورس1:
ادمک سلام / کجای قصه ای / اهنم الان دوراهه زندگیم
از وقتی رفتی من دارم لا فیلترا میخوابم / الحق که سختی مشتی من یه خورده بی اراده ام
یه بی اراده اما سزامو دادم
منم یه نخ سیگار با عادت های قدیم ندیم / چشمم به در دیوار تو عالم های عجیب غریب
دلم گرفته باز از ادمای سگ نظیر / قلم میرقصه باز رو کاغذ های خط خطی
خــــــب حاجی زندگی همینه / گذشته ها گذشت و رفت بالایی کریمه
امروز زبرباشه فرداها خمیره / ببین کور بشه دو تا چشمی که نبینه
شیشه باز شکست تو دست / چیکه چیکه خون رو فرش
دیده و سیاهی اشک من بی دل بی فکر و لش
نه من بدم نه تو / نه جو زدم نه خل
نه خالی ام نه پر / رو مغز من ندو
اینجا شهر وحشی هاست باخت ها مال مشتی هاست
بکش تو حبس کن چرک تو تو هضم کن
از این قبیله برو / هار و دریدن بدو
حق خودتو پس بگیر / دنیاتو تو پس بگیر

ورس2:
پشت من مالید به خاک / خوش به حال زنده ها
مرده ام رو این حساب / له شدم تو هم بساب
نزار که درد برسه به استخون خورد بشه / نزار یه شمع کوچولو تو مسیرت نور بشه
نخواه که مرد بشی قهرمان شی طرد بشی / نزار که خسته شی از هدفت سرد بشی
بلند شو رو دو پات بپر تو با دو بال / بکش اون بادوبان خدات که باد و داد
از تو حرکت از اون برکت / دستت پرچم سمت مقصد
من که غرقم تو خودم / روحمو هی میجو ام
مه گرفته اتاقمو گل گرفته دو بالمو
خدایی حیفه وقت / نشی تو عین من
پر که شدی داد بزن جیغ بکش / جیگر این دنیارو به سیخ بکش
سنگ گنده بردار پرت کن سمت فردات
خنده کن به دردات زنده شو لا اموات
نه مثل من یه مرده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, :: 3:29 :: توسط : ياشار

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حصين و آدرس yasha hsy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 326
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1